Hej mitt vinterland!


Imorse när jag klev utanför dörren så var  det ett härligt snötäcke ute. 1 1/2 timme senare var det där härliga snötäcke inte härligt längre.. Vi har inte en enda häst i stallet som har brodd i skorna. Inte ens Fabbe har det eftersom jag skruvade ur dom häromdagen.. Så vi fick sanda och salta så hästarna kunde ta sig till och från stallet, hagarna och ridhuset. 

Fabbe fick jogga ett par varv i ridhuset idag. Jag hade tänkt rida ut, men det gick tyvärr inte pga snön.. 

Farba gick ett mer ordentligt pass idag. Vi travade flera varv åt både höger & vänster och testade även på att trava över bommar! Det gick hur bra som helst. Duktiga tjejen!! :) 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0