En liten del av Ågesta Gård.


Igår tog jag 2 minuter av min tid för att knäppa lite kort på anläggningen. Tyvärr så hann jag inte med hela anläggningen på 2 minuter. Det kommer så småningom! 


Här är vår ridplan. Den ligger mellan ridhuset och vårt stall. Det finns en restaurang på anläggningen och från den har man utsikt mot ridplanen. 


Stallet. Jag fuskade och tog från samma vinkel som jag tog på ridplanen. 


Skrittmaskinen. Även den togs från samma vinkel som ridplanen och stallet.  Det gröna längst ner på bilden är en skottkärra. Jag var nämligen påväg mot skritten för att sopa och mocka efter hästapållarna. 


Sist men inte minst - min bil! Närå. Här har vi både ridhuset och ingången till mitt rum (och parkeringsplats för min bil)  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0