1:a


Helena begärde precis uppdatering av bloggen - VARJE DAG!! Herregud, snacka om att hon ställer krav.. ;) 

Då var dag 1 avklarad. Dagen har rullat på bra. Mockningen, borstning, hagustläpp och att släppa hästar i skritten var pice of cake. Däremot att få rätt grimma på rätt häst och rätt täcke var galet svårt. Jag ska tipsa om att vi borde skriva hästens namn stoooort på deras täcken.. ;) 

Fabbe fick idag jogga ett par varv i ridhuset. Han kändes lite matt och var inte lika energisk som i söndags. Det är mycket nytt för honom nu med. Nya rutiner, nytt foder, nytt hö, nya kompisar.   Om Ett par dagar är han nog på hugget! Han blev idag presenterad för skrittmaskinen. Han fattade grejen direkt, så nu kommer han få gå där varje dag. Hans dagar ser ut så här att jag rider på fm, han går i skritten mitt på dagen och avslutar eftermiddagen med att vara i hagen. 

Farbas dagar ser helt annorlunda ut. Hon kommer ut tidigt. Strosar runt i hagen hela dagen och får avsluta sina kvällar med mig. 







Kommentarer
Ann-Charlott

Klart du ska uppdatera varje dag:-D

2015-03-17 @ 14:35:15
Madde

jag ska göra mitt bästa! ;)

2015-03-17 @ 19:14:21
elin i tullingsås

Men va roligt Madde! Njut! :)

2015-03-17 @ 21:19:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0