Sommar och SOL



Nu är sommaren här igen!! Hoppas att den stannar ett tag 😉 

I måndags hade Fabbe besök av en Equiterapeut. Så han har endast blivit joggad i veckan, så han ska hitta sin "nya" kropp. Jag känner enormt stor skillnad på honom, speciellt i galoppen! Fabbe var sned i bäckenet och hade en låsning i sitt vänstra framknä. Snedheten och låsningen knäcktes bort,  och han blev lasrad och fick stå med ett lyx magnettäcke 😉 Något som var väldigt bra var att Fabbe hade extremt bra leder och ligament och hade lika bra rörlighet i bakbenen som en Grand Prix häst! Så nu jäklar måste vi träna på!! 😁 


Lotta är bortrest så jag och Jennifer tar hand om hennes hästar och fotar så hon får bilder till som blogg. Tur för mig eftersom jag också får bloggbilder 😄 



Linus var lite kelig efter joggingpasset! 


Fina Linus! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0