Så otroligt nöjd


Gårdagens programridning gick inte som jag hade planerat. Jag påbörjade att rida MSVC:2an, efter första mellantraven avbröt dom mig och sa att jag red fel väg. Vilket jag inte gjorde, utan det hade blivit ett missförstånd så dom trodde att jag skulle rida igenom LA:3an. Som tur var kan jag LA3:an som rinnande vatten, så jag red igenom programmet och kursens deltagare fick döma och kommentera min ritt. 

Men eftersom det hade blivit ett litet missförstånd så fick jag efteråt rida igenom MSVC:2an och så kommenterade Kristian varje moment och sa vad som var bra/dåligt och vad jag skulle tänka på. Vilket gjorde så att jag idag visste vad jag kunde plocka poäng på och vilka moment jag var tvungen att tänka till och rida på säkerhet. 

Vi genomförde en bra ritt, utan några större missar. 62,44 % blev resultatet och en 5:e placering! Jag är Så otroligt glad och nöjd över hur duktig Fabbe är på tävlingsbanan. Han har verkligen mognat och tagit sin roll som tävlingshäst på största allvar.. 😉 

Nu blir det inga tävlingar utan jag kommer bara fokusera på träning. Till hösten planerar jag på att starta någon MSVC till och sen (Förhoppningsvis) även debutera MSVB innan årets slut! Men för att klara av det krävs det MASSOR av träningstimmar. 



Rosett, plakett och ridstrumpor från Kingsland. 



Mamma, pappa och en deras vän Ulf var där och hjälpte mig. 


Kommentarer
Helena

Härligt! Grattis igen! Jag hade så gärna velat vara på plats och sett er!! 👍😃👏

Svar: Och vi hade velat haft dig här!! 😄👏
Madelen Toresson

2015-06-14 @ 23:13:49
Ann-Charlott

Grattis! Så kul att läsa om er!

2015-06-15 @ 10:50:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0