Måste verkligen sova, typ helst nu direkt


Fabbe tar det lite lugnare nu ett par dagar. Igår vilade han, dvs dubbla hagpass & 30 min i skritten, idag fick han också gå dubbla hagpass + en lugn tur ute i solen. Jag har inte riktigt bestämt mig för hur morgondagen blir, men det lutar mot att vi roder ut då med. Han förtjänar att ta det lite lugnt ett par dagar :) 

Meeeen däremot har jag fullt upp som vanligt. Andra hästar som ska skötas, matas och ridas. En av hästarna som vill ridas och motioneras är Farbis. Hon har flyttat till ett nytt fint och fräscht stall. Spolspilta och en 20x60 ridplan - lyckan är total!! 😛 


Igår firade vi Kristians SM-medalj - champagne & tårta!! 😍 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0