Glad midsommar från ett regnigt Sthlm.


Idag har det inte varit många själar i stallet. Några tappra hästägare har envist trotsat regnet och firat midsommarafton med att motionera sin häst. Själv så drog jag vinstlotten och har jobbat hela dagen. Det är ingen Vinstlott tänker säkert ni, men för mig är det en vinst. För på måndag får jag äntligen åka hem till mitt älskade Jämtland, Familj, vänner, häst och hund!!! Tjoho! Det ska bli fantastiskt härligt att få komna hem, som jag har längtat!!

Idag har jag motionerat Lottas fantastiskt fina häst Linus. Alltså wow vilken häst! Att han var fin visste jag redan, eftersom jag har sett dom in action ett flertal gånger. Men att han skulle vara så fin att rida trodde jag inte, och då joggade jag bara. Så nu tänker jag föreslå för Lotta att vi byter hästar, hon får Fabbe och jag Linus! 😉  

Lotta har en blogg - Audinadenfina.se 


Glad midsommar från Linus och Gäddan! 




Jennifers häst var midsommar-fin idag! 



Fabbe ville också vara fin idag, så han lånade Rossinis bukett och förnyade den med höstrån i... 😁 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0