Bara bilder från i söndags.


Det är så varmt och kvavt här i Stockholm. Jag är så glad över mina functions T-shirtar, man blir så varm och svettig av att rida & springa runt i stallet hela dagarna. Nu idag kom jag på den briljanta idén - En häst = Ett glas vatten. Så efter jag har ridit, longerat eller tömkört en häst så går jag och dricker ett glas vatten. Det är verkligen så lätt att glömma bort att dricka vatten, för mig fungerar det bra att göra så.. Jag hade ingen huvudvärk idag och jag kände mig väldigt pigg jämfört med lördag, sön, måndags.. 

I söndags red jag Lottas fina fina Linus. Han rör sig helt fantastiskt och är riktigt fin att rida. Vissa hästar kan förmedla extremt bra ridkänsla, och Linus gör verkligen det!! 


I söndags promenerade jag och Gäddan. Hon var inte lika sugen på att ta en selfie som jag var... 😉 



I lördags, skämtåtsido, jag menar i söndags var jag och Fabbe ute på en fartfylld tur! Det började lugnt, han fick äta gräs. Men sen därefter eskalerade det och han blev galet pigg och bockade, busade, galopperade iväg och hittade på bus hela tiden! Vääääldigt pigg & glad! 😄 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0