Så duktig!


Tjoho! Idag gjorde Fabbe två riktigt bra byten av två möjliga! Byten från höger till vänster var riktigt luftigt och fint. Jag skymtade lite av det i spegeln 😉 Och det bytet som var lite struligt häromdagen.. Haha. 

Jag har varit väldigt noggrann med att inte byta själv, utan bara när jag har någon som kan kontrollera om det blir rent eller inte. Så då har jag bara behövt koncentrera mig på allt annat, bra galopp och rätt på hjälpen! 

Fabbe gjorde inte bara två bra byten idag. Han gick även väldigt bra i den förvända galoppen. Iaf i högerförvänd. Luftig, bärig och balanserad! I vänsterförvänd blir han fortfarande lite lång och obalanserad. Men Det är bara till att träna vidare! 




Eastwood var lite skamsen idag.. Han hade råkat stoppa foten i hinken 😛 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0