Ridförbud.


Mitt ridhusförbud blev ridförbud. Jag upptäckte att min förkyldning inte blev bättre av ridning.. Så jag har legat på soffan mest hela dagarna, förutom de få timmar jag har hängt med Zickan i stallet. Det har varit ombytta roller. Jag har fotograferat och hon ridit. Igår red hon hennes nya medryttarhäst Catch.  En fin vit stor häst! Helt klart en häst i min smak! Jag insåg att jag har en förkärlek till stora hästar. 




Idag fick Zickan motionera Fabbe. Trots att han är liten rör han sig väldigt mycket och kräver mycket ridning, så hon fick hårda instruktioner av mig (!!) Hennes egna ord ;) Men jagctror de hårda instruktionerna gjorde nytta för Fabbe gick himla fint och bra!  Så bra att Zickan får faktiskt räkna med att rida honom fler gånger. 






Jag snodde några bilder från hennes blogg, det finns dock fler där om ni vill se! Www.bitarmedzickan.blogg.se 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0