Gårdagen i Stockholm

Istället för att springa på stan hängde jag med min kompis Stina till stallet. Hon och jag tog en härlig fartfylld ridtur på Calle-Balle och Räääcer-Harry. 

Jag red hennes häst Calle-Balle. Så himla fin och trevlig! Jag tror nästan att han vill bli en dressyrhäst. Han Rörde sig som sagt väldigt fint! 

Hästarna var väldigt trafiksäkra. Vi red bredvid en motorväg (självklart var det stängsel emellan), under broar, längst trottoarer och så stod vi bredvid och passerade över en väldigt trafikerad 70 väg. Jag är smått chockad över att hästarna var så coola. Jag är för van vid nerklena dressyrhästar. Ge mig en självständig hopphäst! Iaf när jag ska rida längst trafikerade vägar. 



Stina och Rääääcer-Harry! 



Calle-Balles hals. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0