Ny vecka med nya möjligheter.


Vilka röstar ja på att ha längre helger? Typ alla?! 

Gårdagen spenderades med hästarna. Fabbe fick jogga ett par varv på planen. Jogga bort träningsvärken efter fredagens träning. Mer om träningen kommer i veckan! 

Farbis blev longerad med sadel. Både jag och Helena tyckte att hon rörde sig ännu bättre igår, jämnfört med i måndags när hon blev longerad. (Och hon rörde sig väldigt fint redan i måndags!) Tanken var att hon skulle bli longerad och att jag skulle sitta på henne idag. Ibland blir det dock inte som man tänkt sig. Istället för det fick jag bära in ved, vara taxi och fixa en bil som inte ville starta.

I går åkte jag även runt och kollade på två fina 3 åringar som eventuellt kommer bli inridnings/insittnings projekt framöver! 

Idag har alla hästar fått vila. Istället har prinsessan Isa rört på fläsket. Jag och min bror Jens motionerade hundarna idag. Vi körde skoter och dom sprang efter oss. 

Om isa själv hade fått bestämma hade hon spenderat sina dagar i sängen ätandes praliner.. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0