Måndag


Jag tycker att jag har hållt mitt löfte om "bommar eller hoppning 1 gång i veckan" rätt så bra. Sen så tycker jag att det passar ypperligt att lägga fram bommar dagar då man bara ska jogga. Och idag var det en sån dag för mig och porslinshästen. 

Idag släpade jag fram 3 bommar. Jag måttade ut travavstånd mellan bommarna. Bommarna låg på en volt så därför kunde jag variera steglängden. Längre travsteg-långt ut på bommarna, kortare travsteg-långt in på bommarna. 

Efter vi travat över de ett par gånger i varje varv ändrade jag avståndet så det blev galoppbommar. Inga konstigheter tyckte Fabbe och rullade fint över bommarna! Duktig kille! 



Det blev inga ridbilder idag. Däremot fångade jag Isa på bild. Något less hund.. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0