Julafton


I går blev det ett annorlunda julfirande för mig. Det var jag, mamma, pappa och isa som firande julen i en lägenhet i Stockholm. Men trots det hittade tomten hit till Sthlm och lämnade 3 julklappar till mig! 😀  

Jag och pappa var i stallet hela förmiddagen. Skötte om och motionerade hästarna. Vi var klar till 14 så vi kom hem precis till Kalle och alla hans vänner... 😆 Ett måste på julafton! Kan du vissla Johanna, är också en av favoriterna! 

Men trots att det var en annorlunda julafton så är jag så glad över att jag fick fira den ihop med min mamma, pappa & hästarna! 💕 





Utan mössa i december!! Jag som är van vid snö och minusgrader 😅


Tomten hittade mig och Regi!!😆👆🏼 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0