Trött tröttare tröttast


Idag har jag och hästarna haft vilodag, förutom Farba, hon blev longerad. Väldigt lämpligt med tanke på att jag har varit sååååå trött idag. Vad hände under min semester? Jag tappade alla muskler, all kondition och all ork. Nu blir jag trött efter att ha ridit en häst... Jag är jätte trött efter jag har slutat... Det kanske är så efter man har haft semester?? 😁 

Egentligen borde jag försöka träna lite utöver ridningen. Men hur ska jag få tid till det? Ett alternativ är att träna och göra annat samtidigt. Borsta tänder - Sitta i 90 grader. Leda häst - benböj. Väga höpåsar - styrkelyft. Linda upp benlindor - Armhävningar. Putsa träns - situps. Fyfan vad vältränad jag kommer bli!! 😉 


Jag tyckte att vi skulle promenera idag. Fabbe tyckte att vi skulle äta gräs... 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0