Modell för en dag.


Igår var jag modell för Equestrian Stockholm. Dom säljer ridkläder, täcken, schabrak och plastronger. Jag fick ha på mig ridbyxor, tröja och ett skärp. Alltså ridbyxorna är det skönaste jag har haft på mig! Lätta, smidiga och stretchiga! De har silicon istället för helskodda, och det fungerade super att rida i det. Skärpet var så jävla snyggt!! Omg! Ett sånt skärp är ett måste när jag får börja tävla med frack! 😉 

Kristians hästar Tvåan och Gäddan var också med under fotograferingen. Vilken grej alltså! En fotograf, en som såg till att hästen hade spetsade öron och stod korrekt och en som coachade mig. Dom har tagit fram en ny modell på deras schabrak, så det var just dom som var i fokus. Riktigt snygga, och det känns som om det är kanon kvalité! 

Ni som är intresserade gå in på equestrianstockholm.se  - Jag kan varmt rekommendera deras ridbyxor (jag funderar faktiskt på att köpa ett par själv!) och de nya schabraken är såååå snygga! 




Lotta och Linus visade upp en tävlingsoutfit. Snyggingar! 😉 Ni har väl inte missat Lottas blogg..?  - audinadenfina.se 

Så ha koll på hemsidan, för jag, Lotta och våra hästar kommer dyka upp där! Och faktiskt även Fabbe, fast som hopphäst istället för dressyrhäst. Han fotograferades ihop med hoppryttarna idag och visade upp nya luvor. 





Kommentarer
Ann-Charlott

Va häftigt Madde! Har spanat på deras ridbyxor ett bra tag, de är kanske värda det priset om de är så sköna 😀

Svar: Det tror jag absolut att dom är! 👌👍
Madelen Toresson

2015-08-23 @ 07:53:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0