Helt klart en favorit


Strömsunds ridklubb anordnar ett meeting varje år. Och det har nu blivit årets favorit tävling! Det är så kul att åka dit och tävla. Trevliga funktionärer, bra uppstallning, stor och rymlig framridning, bra tävlingsbana, god mat, bra priser och så är ryttarmiddagen väldigt trevlig! Strömsunds ridklubb är min klubb som jag tävlar för, men det har inget med min favoritsering att göra... ;) 

Och hur gick tävlingen..? Jo galant! Fabbe skötte sig bra i travprogrammet och super i galoppen! Just galoppen brukar vara lite svårt för honom. Men i lördags blev galoppen bättre än traven. Det känns bra att galoppen börjar bli starkare på honom. Resultatet blev 70,11% och det räckte till en 2:a plats! Under prisutdelningen fick jag veta att jag hade blivit Årets Ryttare 2014 med nomineringen För hennes fina sätt att rida och för hennes goda tävlingsresultat för vår klubb. Så otroligt roligt! 

 
Diplomet ska nu ramas in och sedan hängas upp på väggen! Det är kul aatt allt slit och sena kvällar i stallet lönar sig. Tusentack alla!! 





Kommentarer
A-C

Va så kul att ha dig hemma lite😀 Och se er utveckling!

2015-08-11 @ 20:05:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0