Gröna Lund


Vilken rolig kväll och eftermiddag vi KvK Gänget har haft. Det blev en tripp in till Gröna Lund där vi alla möttes i en 5 kamp. Gissa vem som vann.. 😉 Yes! Jag började lite svagt med avslutade stort med 3 raka segrar. Det kändes skönt att slå chefen, med tanke på att han var extremt kaxig efter de två första omgångarna ;) 

Sommarkrysset hade avslutning idag. Kristian hade fixat så vi hade väldigt bra sittplatser framför scenen. Så idag har jag dansat och sjungt till Darin, Loreen, Anna Untz, Bo Kaspers Orkester. Bäst var  ju lätt Anna Untz - är det fest får vi komma... 

Kvällen avslutades med en promenad i lustiga huset, en tur med det blå tåget och sist men inte minst en hemsk färd i en bergodalbana. Upp å ner, svängde hit och dit.. Jag trodde att jag skulle spy ett tag. Blääää. Det här med snurriga karuseller är inte min grej. 



Loreen hade ett bra men konstigt framträdande.. 



Vi försökte vinna lite godis, men turen var inte på vår sida.. 


Jag tänkte gå i spökhuset, men det blev tyvärr aldrig av. Men nästa gång!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0