Världens härligaste ridtur!


Jag älskar verkligen att rida ut! Ni som känner mig väl vet att jag tidigare verkligen har avskytt det. Men här nere är det kul, skönt, rofyllt och dessutom är det en vacker natur! 

Fabbe är verkligen världens snällaste och roligaste att rida ut på. Skrittar på framåt med spetsade öron, om jag galopperar så galopperar han och om jag sen efter galoppen vill skritta på långa tyglar så gör han det. 

Idag skrittade vi mestadels av turen, men på hemvägen tränade vi på ökad trav och kort galopp - haha! Vi mötte även en herre som var ute och promenerade och han tyckte att Fabbe var den var den vackraste hästen han någonsin sett! 











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0