Sovmorgon, Jamie Oliver och en seger!


Shit vilken sovmorgon jag hade.. Först vaknade jag 06,30 och fick panik - Jag har försovit mig!!! Min andra tanke var - Vart tusan är jag?!?! 

Nej jag hade inte försovit mig och jag var i mammas & pappas lägenhet. Jag lyckades somna om och vaknade istället 07,30. Det var min efterlängtade sovmorgon... 

Förmiddagen och halva eftermiddagen spenderade jag ihop med pappa och några goda vänner till honom. Vi var och åt lunch på Jamie Olivers nyöppnade restaurang. Vi åt god mat, drack ett glas vin och jag åt en mycket mycket god efterrätt! 

Sen gjorde jag något som ni dressyrmänniskor kommer bli lite avis på.. Jag och Stina satte oss i bilen, åkte i 45 minuter och sen kollade vi på högklassig dressyr, nämligen Grand Prix Special!! Verkligen inspiration på hög nivå! 

Alla ryttare var fantastiskt duktiga, hästarna superfina och det såg lekande lätt ut när de utförde alla rörelser. Men som alltid är det någon som är bättre än de andra, och idag var det Kristian och Biggles!! Så himla kul att de vann!! :D 




1. Kristian 2. Emelie Nyreröd 3. Jeanna Högberg


Jag har haft en härlig dag, men tyvärr har en förkylning börja smyga sig på.. Hoppas den håller sig borta! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0