Natti!!


Klockan är mycket (i min värld), så det blir ett kort blogginlägg ikväll. 

Det har varit galet fint väder här idag. Men självklart nu på kvällskvisten började det att hagla och sen kom det regn när jag och Farba var på ridplanen. Så det blev ett kort motionspass idag och både hon och jag var väldigt blöta. 

Fabbe var jätte duktig idag! Nu utvecklas han i rasande fart (äntligen!) Förvända galoppen var väldigt bra, jämn och balanserad idag! Jag kunde tom få lite samling i den. Skänkelvikningarna flöt på riktigt bra och jag avslutade ned att göra en diagonalsluta åt vardera håll och det var inga problem! Det vsr lite kämpigare undan vänsterskänkeln, men skänkelvikningarna är lite kämpigare undan vänsterskänkeln med. Dvs, det var ingen nyhet! I morgon ska han få en välförtjänt tur ute! 


Som vanligt har jag ingen passande bild.. 😛 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0