I morgon är det träning igen! :)


Idag testade jag ännu en ny sadeln på Fabbe - en äldre modell av Röösli. Mindre svängd i bommen än vad min Equipe är och något bredare än Kristians Equipe sadlar. Fabbe tyckte att sadeln var helt okej. Så jag tror att jag rider i den ett tag framöver. Röösli är bland de skönaste sadlarna som finns, så för mig gör det inget! :) 

Idag red jag ett kortare pass i ridhuset. Han fick jobba i en lägre form och jag flyttade honom lite lätt för skänkeln. Som avslut plockade jag upp honom i formen och red några övergångar skritt-trav-skritt och trav-galopp-trav.  Han kändes fin så jag fick hejda mig själv ;) 




Dessa huvudbilder.. Men det blir tyvärr det nu när min fotograf Zickan bor 60 mil från mig... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0