Fredag


Är det fler än jag som känner av att det börjar bli dags att få sova ut? Jag var trött i morse och är det fortfarande. Men söndagen närmar sig, och då tänker jag faktiskt sova precis hela dagen!! 

Fabbe fick jogga idag. Han kändes fin och lösgjord. Efteråt skrittade vi runt anläggningen och då måste man gå förbi ridskolas stall. Dom har band som rullar ut allt bajs till gödselstacken. Enligt Fabbe var dom där banden monster som skulle döda oss. Jag lyckades tillslut övertala honom om att det inte var monster.. ;) Han har gått så bra nu i veckan så i morgon får han vila och på söndag ska min kollega Jennifer jogga honom! 

Och nu måste jag verkligen sova.. 


Lottas häst Linus, sååå söt och go! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0