Dagens träning


Fabbe var så duktig och fin idag! Alla våra problem och bekymmer börjar äntligen lossna. Det är verkligen på tiden eftersom tävlingssäsongen närmar sig. Man kan nog säga att den redan har kommit igång. Jag ska sätta mig ner någon dag och göra en planering över vilka tävlingar och klasser jag vill starta. Det behövs lite planering nu när jag jobbar i ett tävlingsstall. Det är fler än jag som vill tävla! ;) 

Idag fick jag och Fabbe jobba vidare på ytter och innerhjälper. Vi avancerade från skänkelvikningar till öppna, i både trav och galopp. Fabbe är lika slingrig som en orm, så jag har verkligen fullt upp med att ha koll och placera honom rätt i skolorna. Men tillslut fick vi till fina öppnor. Känslan idag var iaf bra, och vet ni vad det bästa är? Det kommer antagligen att kännas ännu bättre nästa vecka! Jag älskar när man känner att man utvecklas!! :) 





Kommentarer
Ann-Charlott

Härligt att det går framåt! Kan du inte ta lite bilder på ridhuset och så ? Så vi andra kan få drömma lite;-)

2015-04-09 @ 19:21:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0