Världens finaste lilla hjärta

 
I söndags åkte jag och Zickan ut till stora lilla Faida. I mina ögon borde hon fortfarande vara världens minsta lilla fölis med långa gängliga ben istället har hon växt och blivit en väldigt väldigt fin fröken. Hon är så himla gosig och social, man vill ju aldrig sluta klappa eller gosa med henne ... =)  
 
Hon har det kanon där ute på betet, som ni kommer se på bilderna är det ett gäng hästar i olika åldrar. Vissa busar, lekar och andra hjälper till att uppfostra ungdomarna - Det kan inte bli bättre! Känns nästan lite tråkigt att hon snart måste åka hem och "bara" leva ihop med morsan. Men desto bättre blir det för mig, Helena och alla andra som vill gosa och pussa på världens finaste lilla Faida <3 
 
 
 



 



 
 
Att bli tuggad på manken är mycket skönt, speciellt när det är bästa polaren som gör det ;)  



Världens finaste! 
 
Jag har ett par fler bilder att visa, men dom kommer i ett inlägg i morgon! =) 
 
Fotograf: bitarmedzickan.blogg.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0