Två duktiga hästar


Idag måste jag börja med att skryta upp "min" travare som jag dressyrar på en gång i veckan. Nu står hon som ett ljus när jag hoppar upp och går fint och balanserat i trav på volter och även i olika tempon. Det börjar närma sig "riktig" ridning!! =) 

Den andre pållen som jag också måste få skryta om är rullkungen. Dvs, Fabbe. Han går under smeknamnet rullkungen för han är kungligt bra på rulla, lera, spån, damm, gräs, snö, sand - han rullar sig i allt.. Idag gjorde vi riktigt fina enkla byten. Zickan var med och kollade när jag red och tipsade mig om vad jag skulle tänka och göra. Hon är grym på det där med lår-ridning! ;) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0