Borta bra men hemma bäst


Nog för att det är kult att vara ute och resa, upptäcka världen och träffa nya människor. Kult är helt fel ord, jag älskar det. 

Men inga resor eller människor (bortsett från Petter Northug) kan ersätta glädjen och kärleken till mina fantastiskt fina djur. Som jag har saknat både hästar och hundar i 3 hela dagar. Isa log och skrattade när hon såg mig i morse, medans Käck gjorde allt för att få min uppmärksamhet. Theo mötte mig i hagen och gick nöjt in i stallet utan skor. Jajjamen, han hade tappat ännu en framsko. Faida skulle mysa och klia tillbaka och ville inte att jag skulle rycka mamma Farbas man. Hon är som Käck, vill ha all uppmärksamhet ;) 

Det var ingen evighet jag var borta, men 3 dagar räckte gott och väl. Framöver blir det kvalitetstid med alla mina favoriter! 




Dagarna i Schweiz spenderade jag med "crazy Cat" Luna. Hon lever upp väl till sitt smeknamn. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0