Vart är sommaren?


Burr. Klockan är inte ens 21.00 och jag ligger redan i min säng, med ett duntäcke och en filt på mig. Så varmt och gosigt. Just varmt och gosigt har det inte varit idag. Så rått, kallt och fuktigt har det varit. Så ni förstår antagligen hur kall jag var efter att ha ridit ute på en plan, hjälp Felicia på tävling och rivit två sommarhagar. ISKALL! 

Fabbe har joggat på ridplanen både igår och idag. Just nu jobbar vi väldigt enkelt, lång och låg och att han ska svara fram och tillbaka. Det ska vara enkelt när man har vilat ett par veckor. 

Eftersom vi inte riktigt är i tävlingsform beslöt jag mig för att stryka mig från dagens klubbtävling. Så tråkigt, då jag jag var (är) sjukt tävlingssugen! ;) Istället fick jag kolla och ägna mig åt mitt favorit ekipage, Felicia och Baby! Dom två var såååå duktiga och fina idag ❤️ 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0