Regn och rusk ...

 
Snälla, kan någon säga mig vad som hände med vårt härliga höstväder? Jag gillar hösten, när det är soligt och varmt. Jag gillar inte hösten när det regnar, blåster och är allmänt rått och kallt ute, så som det har varit nu i 2 dagar!! Eller 3?? Det har varit så blött, kallt och rått att Fabbe har fått på sig ett tjockare täcke för han frös, och Faida ska få ett regntäcke i morgon för även hon har frysit. Det där med tjock fölpäls existerar inte hos henne... 
 
Jag och Fabbe har trotsat väderguden och varit ute i skogen och rört på oss. Det har inte varit några långa turer, men skritt, trav och även en kort galopp har hunnits med. Trots korta turer har vi båda varit dyngsura... Så efter ridturerna har magnettäcket och ett ylletäcke åkt på honom. Det ska bli spännande och se om jag känner någon skillnad på honom nu när vi har börja använda magnettäcket. Någon nytta gör det nog allt! :)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0