Regn och rusk vs. snö och kyla

 
Nu börjar Fabbe komma igång efter hans viloperiod. Förra veckan trotsade vi regn och lera och var ute i skogen. Denna vecka har vi joggat i ridhuset och igår var vi ut på en tur med Sofie och Nalle. Det blev en längre tur igår för vädret var helt okej. Däremot när vi var påväg hem så började det att snöa. Just nu känns kyla och snö som ett bättre alternativ än regn och halvkyligt. Men den snön som kom, försvann direkt. Men det känns inte som om det är så långt borta innan snön kommer för att stanna. Det börjar bli kyligare ute.. 
 
Påtal om något helt annat. Jag tror och hoppas på att jag har fått en inflammation i knäet (inget annat fel, tack!) Men jag har blivit så mycket bättre efter jag började att linda det med Back on track. Svullnaden har nästan helt gått ner och jag känner mig helt enkelt bättre. Fortfarande lite orörlig och ibland lite halt, men helt klart en förbättring! Plus att jag har smörjt mig med diverse hästliniment. Himla tur att man är hästtjej, hur skulle man annars ha klarat sig? ;) 
 
 
Visst ser det lite härligt ut med snö? =) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0