Vi ses nästa år #sihs


Vilken grym avslutning på en fantastisk helg! Dagen började med hoppning där en svensk stod som segrare. Det var så grymt att se när Peder red omhoppningen och lyckades vara 2 sekunder snabbare. 2 sekunder!! En välförtjänt första plats och dessutom en vääääldigt fin bil som första pris. Däremot är jag lite pjutt, varför finns det aldrig bilar i första pris på den nivån jag tävlar? Haaaalölååååå???!? :p 

Dressyren då. Vad ska man säga om denna bedömningssport.. Jag tycker att vinnaren idag var Minna Telde och Santana. Fantastisk ritt! Fantastisk musik! Efter ritten ställde sig alla i publiken upp och jublade, applåderade! Tyvärr räckte det inte hela vägen (3:e plats) men för oss i publiken var Minna och Santana vinnarna! 

Mässan på Friends var stooooor och det var väääääldigt mycket folk som var på shoppinghumör.. Så igår när det var galashowen passade jag och Helena på att gå inne på Mässan. Då hittade jag ett par coola sporremmar från PS och ett tävlingsschabrak från Mias! 

Helgen har varit grym! Fina hästar, duktiga ryttare och trevligt umgänge! Ser redan fram emot nästa år, SIHS!! :D 


Champange, godis & kaffe - Lördagens mys! 



Peder och grymma Sibon!! 





Tinne &

BENETTON DREAM





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0