Ett steg fram.


Idag så fick Hasse ordning på mig och Fabbe, äntligen! Vi har haft ett långt träningsuppehåll, tror nästan att det är 3 månader (?!!???!,!!) så jag och Fabbe behövde verkligen en lektion för att hitta tillbaka till den rätta känslan i ridningen/arbetet. 

Som vanligt låg fokusen på rakriktning. Tycker ändå att jag grejade just den biten bra, men sen de resterande. Huuuuga, det känns att jag också har haft ett långt träningsuppehåll. Min reaktionsförmåga var ungefär likt en sengångare. Eeeeeh, HALLÅåååå. Så det är himla tur att Hasse har en förmåga att se och förmedla ridningen. På slutet, när jag väl hittade min ridning och vågade släppa kontrollen så hittade jag den rätta känslan. 

Jag ska nog allt hinna med ett pass till innan han åker hem igen, och då ska jag rida som bara den (nej, just det jag inte fick göra.. Haha) ... Och då ska jag göra allt rätt och vara kvickare än en fluga!!! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0