Markarbete


Hur många gånger har jag sagt att jag ska hoppa eller rida över bommar en gång i veckan? Typ 100 gånger! Hur ofta gör jag det? Väldigt sällan.. Men nu jäklar ska jag försöka bli bättre på det. Hoppning är ju jätte kul! 

Idag travade vi över upphöjda bommar. Jäklar vilket tryck man får i bakbenen och automatiskt mer rygg, tänk om Theo alltid travade så... ;) 

Jag ställde även fram ett kryss som vi rullade över i galopp. Jag gjorde öppna på långsidan utan hinder, och på långsidan där krysset stod hoppade vi (suprise!!;)) 

Fabbe fick vila idag. Istället för ridning blev det till att bygga fram fölboxen. Nu är den rengjord, sanerad och full av halm. Så fölis, nu får du anlända!! :) 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0