Fototajm!

 
Fototajm! Idag fick jag order från Zickan att putsa Theo lite extra och att ta på mig lite finare ridkläder. Hon hade fått tag på en fotograf som kunde fotografera medans vi red. Fotografen visade sig att vara Ronja, och det var kul att få träffa henne :) 
 
Theo och jag joggade mest runt idag, men jag plockade upp honom ett par varv och då fick Ronja två kanonbilder!! Det blev även en hel del gruppbilder som vi, jag och Zickan alltid brukar ta. Idag försökte vi oss på att göra ett hjärta mellan oss. Ronja förklarade hur vi skulle göra, och jag och Zickan fattade noll. Vi fick tillslut något som liknar ett hjärta.. Haha.. 
 
 
 
 
Haha, alltså Zickans ansiktsuttryck är bäst här ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
Kolla dessa två bilder, visst är det ljuvliga? :D 
 
 
 
 
 
Fler bilder kommer!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0