Fina hästar


Tänk att jag får rida på dessa två fantastiska hästar dagligen. Extra stolt och glad över det blir jag ca var 4:e vecka när Hasse kommer upp och trimmar och hjälper mig. I går var det en sådan dag. Både Fabbe och Theo var riktigt duktiga. Men guldstjärnan fick Theo som höll humöret på topp och kämpade på i passage, piaff och galopp piruetter. 

Så nu är jag taggad. Jag vill träna, träna i massor! Men först ska jag och hästarna iväg på tävling. Därefter blir det åter igen träning, iaf för Theos del. Det är på träning som han och jag presterar som bäst! ;) 

Jag har några filmer som kommer läggas ut när jag har tid. För er dom är intresserad av att se :) 










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0