Theo i nya färger

 
Den konstnärliga ådran som finns inom mig börjar helt klart blomma ut. Nu fick jag det att låta som om att jag själv kan måla, rita eller skapa saker. Tyvärr kan jag inte det. Däremot tycker jag att det är intressant med konst. Tilltalande. 
 
För ett par veckor sedan satt jag på facebook och bara kikade runt. Som man brukar göra. Men just den dagen hade jag turen att jag av en slump kom in på Ateljé Cecilia Weinholts facebooksida. Det blev kärlek direkt. Inte till henne utan till hennes konst. Så fint. Så vackert. Så vet ni vad? Jag skickade direkt in en beställning och idag fick jag leverans från henne. Sagt från hjärtat så är jag riktigt nöjd med resultatet. Bilden ska genast ramas in och sättas upp i lägenheten. Nu kommer Theo att få hänga med mig och mitt hem i flera flera år. Jag ska bara hitta en passande plats. Där han verkligen syns.
 
 
 
 
Inte nog med att hon har gjort ett jätte fint jobb med Theos bild, utan jag fick även med denna bild med. Läckert! 
 
 
 
 https://www.facebook.com/ateljececilia   - om ni är intresserade av att beställa :) 


Kommentarer
Zickan

Åhh va fin den blev!!! Riktigt snygg <3 Hedersplats åt den tavlan du!!

puss puss hjärtat

2014-03-04 @ 13:24:22
URL: http://www.bitarmedzickan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0