Onsdag


Dagens hästande började hos Theo. Jag skyndade mig ut och red en stund på den stoooooora ridplanen. Det har snöat/regnat idag så det var stora vattenpölar lite överallt. Vilket är bra träning, man vet som sagt aldrig hur tävlingsbanorna kan vara. Theo gick en riktigt bra pass igår så idag fick han ta det lite lugnare dvs jobba i en lägre form.  

Fabbe fick också gå ett lättare pass idag, men det blev inte ridplanen för han uran ridtältet. Jag gick till ridtältet idag med ett leende på läpparna. Det finns så bra rid och träningsmöjligheter här. Så pass bra att jag tror att jag stannar kvar här längre ;) 









Kommentarer
Frida, Pippi duvet :D

Vi kan bygga ridhus i ås, till bara vårt stall! :D

2014-03-26 @ 23:02:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0