Leran uppskattas av Fabbe och Theo


Lera, gammalt gräs och fint väder är något de flesta hästar uppskattar! Därför hade jag idag två leriga (men nöjda)  hästar att putsa och borsta på idag. 

Båda hästarna fick jogga runt på en stor ridplan. Båda kändes helt okej med tanke på den långa resan igår. Men de var välförberedda, Theo fick laser pch Fabbe fick Biolight behandling i fredags.  Måste ärligt säga att det var skönt att rida i 10 + grader och med solen skinandes på oss. Häääärligt!


Alltså jag hade nytvättade ridbyxor och nyputsade skor och chaps när jag började stalla idag. Så här såg jag ut när jag åkte hem ett par timmar senare. Vad hände?! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0