Jag har nog ingen karriär som fotograf.


När man inte alltid har en privat fotograf som springer runt och fotograferar får man helt enkelt försöka offra en minut till att knäppa kort själv. Resultatet ser ni här nere. Klassiska stilrena och tråkiga bilder tagna av mig från hästryggen. 


Bilderna togs igår när jag och Sanna var ute på en skogstur. Det är fortfarande väldigt isigt och tråkigt på våra ridvägar så det blir just nu mestadels skritt. Igår gjorde inte det mig och Fabbe något. Vi har nämligen trimmat i ridhuset i veckan. Fokus har legat på att få en avslappnad häst, rak häst och en "öppnare" häst. Hos mig låg fokus på att känns efter och korrigera Fabbe när han inte var rak, mjuka fotleder och att följa ned hans kropp i rörelserna. Främst i högervarv. Jag ska börja stretcha efter ridning, det kan faktist vara så enkelt som att mina muskler är lite kortare på ena sidan'. Värt ett försök! 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0