Det blev en bilddagbok idag.

Alltså blääääääääää vad less jag blir när bloggappen stänger ner sig och hela inlägget försvinner. Just nu orkar jag inte skriva om det. Klockan ringer 04:30 i morgon, så jag behöver sova. God natt. 


Jag träffade min brors dotter i helgen. Här på bilden har vi varit ute på promenad med Käcken. 


Jag har varit på en skoter/fiske weekend söndag-tisdag. Tyvärr fick jag ingen fisk... Men de andra fick stora och fina fiskar och denna var den finaste. Kolla så härlig rödfärg den har! 


Vädret växlade från strålande sol till snö och blåst. Det gällde att ha mkt kläder på sig, ibland.. 


Farsan var på hugget. Newj. Men det var fisken som slet sönder linan och drog med sig kroken och blinken. 


Jag träffade min bror och hans (nästan) nyfödda dotter i söndags! Så ja, jag är nu faster till två söta tjejer. 



Idag när jag kom till verkstan dansade och skrattade Isa när hon såg mig. Hon hade nämligen köpt en födelsedagspresent till mig, söt - vovven!! :) Jo, för er som inte vet så fyller jag år idag. 24 år. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0