Besök av Harry och Amanda


I fredags kom min brors lillasyster Amanda, som även är en god vän till mig. Hon och hennes boxer Harry har bott hos mig i helgen. Harry älskar Isa. Och vill helst av allt leka och vara med Isa varje sekund som går. Det har verkligen varit fullfart! 

Amanda är en gammal hästtjej så igår hängde hon med till Theo. Hon fick mocka, borsta och kollade snällt på när jag red Theo som var piggare än pigg! Jag fick vara psykolog istället för ryttare. (Som herr Kristian von Krusenstierna uttryckte sig om fredagens ritt på Biggles..) Men däremot var Theo med på noterna idag. Det blev övergångar. Övergångar och åter igen övergångar. Skritt-trav-skritt-galopp-skritt-galopp. Det är just övergångar som är lite av vår svaga sida, så nu ska det mötas och tränas så vi tillslut drömmer om övergångar.. ;) 

Lite bilder från helgen. 












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0