12


Det är svårt att hitta ett stall som har ALLT. Ridplan, ridhus, spolspilta, stora boxar, trevligt folk, få stallpass dvs utsläpp, fordringar, insläpp. Stallet hemma i Ås är ett bra stall. Lagomt mycket stallpass, en helg var 11:e vecka och ca 1 kväll i veckan. Tyvärr finns det dåligt om ridhus, ridplaner och ridtält på gården. Här i Katrineholm har jag däremot en kanon anläggning! Alltså wow vad jag gillar ridskolan här! Men det är som sagt svårt att få allt. Därför har jag ikväll skrivit upp mig på 12 stallpass. Lätt värt med tanke på att jag fick rida själv i ett ridtält idag. Trots att det var fullfart på ridskoleverksamheten. Det kan man kalla vardagslyx! 







  • Kommentarer


    Kommentera inlägget här:


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback

    RSS 2.0