Röda dagar är sköna dagar.

 
 
 
Gårdagen började med hundutställning. Finaste Zune var så duktig och fin! Han fick väldigt bra kretik och gick vidare. Nu är jag inte så insatt i just hunduställningar, men det gick jätte bra iallfall! 
 
 
 
Efter utställningen åkte jag och jobbade ett par timmar. Lönen som jag jobbade in handlade jag upp direkt. Jag och Felicia åkte till Häst e Bäst och kollade in deras nya butik FF. Jag och Felicia sprang runt butiken, plockade på oss kläder och provade så mycket fint. Självklart fick vi med oss lite nytt. Jag köpte en fin somrig blus och en ny ridhjälm! Jag har länge gått och dreglat över Whitakers nya ridhjälm, så igår när jag provade den kunde jag inte låta bli att köpa den. Den är så fin!! Jag råkade även prova en Animo kavaj, som satt som en smäck och passade perfekt färgmässigt till hjälmen.. Jag  får helt enkelt jobba mer så jag kan köpa den.. ;) 
 
 
Den nya butiken var så mysig och dom hade riktigt mycket fina "vanliga" kläder och det var väldigt bra priser på allt med. Lena och Morgan har även fixat iordning ett fikarum, så jag och Felicia passade på att äta en kaka och tog en kopp kaffe. Så mysigt, eller hur? 
 
 
 
 
Eftersom vädret var helt fantastiskt igår tog jag och Felicia en härlig ridtur ut på Fabbe och Baby.Pojkarna skötte sig galant och båda var fina, speciellt Baby som var ruskigt fin igår =)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0