Vad händer?

 
Dålig uppdatering av mig. Just nu har det varit en lugnare period. Inga tävlingar, inga träningar så det finns inte så mycket att blogga om då. Theo har en lugnare period just nu, skrittas och bara är häst. Fabbe har däremot trimmat på lite mer och vi har även börjat jobba lite byten. Passar perfekt nu när det inte är några tävlingar. Han tycker att byten från vänster till höger är mycket lättare, men han blir väldigt nöjd och tillfreds när han får till sina byten från höger till vänster. Jag upptäckte att vår ridplan som är 20x40 blir för liten när jag ska jobba byten. Jag hinner knappt rida in på diagonalen, förbereda och sen hinna med ett byte innan vi kommer ut på spåret. Så därför har vi trimmat en hel del ute på åkrarna. Bra framåtbjudning och oändligt mycket tid och plats till att förbereda bytena på. Kanon liksom! 
 
Jag och Sanna var och hälsade på Faida igår. Hon har börjat tappa lite fölpäls kring ögonen och mulen. Så nu gissas det mycket över vilken färg om kommer att få. Jag gissar på svettfux. Som för övrigt är världens finaste färg! ;) 
 
I helgen kommer hästarna få vila lite, och sen så drar all ridning igång som vanligt. Jag ska som sagt åka till Falsterbo och bli inspirerad till max hade jag tänkt! 
 
 
 
Lyckades ta världens sötaste bild igår, eller hur ? :D 


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0