Shoppingfynd från Falsterbo

 
Det är omöjligt att gå på en fantastisk mässa som Falsterbo hade att erbjuda, utan att handla något. Så sjävklart blev det lite handlat, men inte så mycket ändå. Jag hittade ett par Back on Track benlindor till det fina priset 149 kr. Även en randig piké t-shirt som kostade 80 kr. Sen hittade jag även en Animokavaj som dessvärre inte riktigt var lika billig som piké t-shirten. Men en ny kavaj ville jag ha, och jag tycker att den jag hittade var så fin. Stilfull men ändå sticker den ut lite. 
 
Jag fick även med mig ett par smakprover på nytt foder till Theo. Krafft har lanserat ett nytt Mash foder som ska vara bra för magen och att förse hästen med vätska vid långa transportresor. Så det kan vara värt att köpa en sådan säck nästa gång det blir en lång resa för hästarna. Sen gick jag även in i Pavos monter, och jag blev helt såld på deras foder. Jag fick även med mig ett smakprov på en fodersort som dom trodde skulle passa ypperligt till Theo. Sen innehöll det även allt som  man vill att en tävlingshäst ska ha, och det hade varit skönt att slippa ge 100 olika tillskott. Sen hade de även massa specialfoder för föl, och jag vill så klart att Faida ska få den bästa möjliga starten här i livet. Men som sagt, att bo uppe i Jämtland har sina nackdelar så det finns tyvärr ingen återförsäljare för Pavo här. 
 
 






 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0