PS Of Sweden

 
Igår kom Helena och överraskade mig med några saker som hon hade hittat på Falsterbo. Hon hade köpt ett par runda mini-sporrar till mig och även ett par lackade lackade remmar till sporrarna med bling bling på - Jätte söta! Men det absolut bästa hon hade köpt var ett PS of Sweden träns. Vi båda har funderar och sagt ett tag att man bör kanske köpa ett sådant och som sagt, nu hade hon gjort det. Dom tränsen är ruskigt snygga, och deras pannpand är ju to die for - Hon kom med två stycken!! 

Spänningen var olidlig - skulle jag märka någon skillnad? Till det bättre? Eller till det sämre? Direkt när jag kortade tyglarna märkte jag skillnad. Alltså direkt. Har en svag känsla av att jag framöver bara kommer att välja de tränsen/kandaren.. 

Tänkte ge er en mer detaljerad beskrivning när jag har ridit i det mer än en gång. Lite bilder på tränset och de nya pannbanden kan jag även se till att ha då. Det låter väl som en bra deal? 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0