jag vill och jag ska.

 
Det verkligen kryper i min kropp. Jag vill till stallet - NU. Jag vill rida. Jag vill träna. Jag vill putsa, borsta och fixa. Jag är verkligen så inspirerad efter Falsterbo. Herregud, jag vill verkligen så mycket inom hästeriet nu. Jag känner det. Varenda liten cell i min kropp vill. Det är väl därför det kryper så mycket. 
 
Det var just ett par dagar i Falsterbo jag behövde. Nu blir det ett par extra timmar i stallet, mer nogrannt upplägg av varje sekund av ridpasset. Inget ska lämnas åt slumpen och allt ska vara väl genomtänkt och planerat. Jag tror att det kommer bli bra. Och en dag, en dag ska även jag få äran att rida in på Falsterbo. Därför behövs det nytt upplägg, nogrannhet och lite jävlaranamma! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0