Ridtur i skogen, kvällsfodring och vaccination.

 
Nu är det ett par dagar sen jag bloggade. Alltså jag kommer nog faktiskt inte bli någon känd bloggare, med tanke på att jag liksom halvt glömmer bort att jag har en blogg där nyfikna, uttråkade, intreserade, glada  och kanske irriterade människor faktiskt vill läsa vad jag skrivit. Att jag nämner nyfikna, uttråkade, irriterade, intresserade och glada människor är för att jag mest syftar på mig själv. Ibland läser jag en blogg för jag är nyfiken, uttråkad, intresserad eller att det är så att bloggen gör mig glad och inspirerad. Sen finns det bloggar jag läser som jag kan bli irriterad på. Antar att jag har ungefär liknande läsare på min blogg, men jag tror och hoppas givetvis på att ni alla är alltid lika glada efter att ha läst mina välformulerade och genomtänkta inlägg.. ;) 
 
Tyvärr beror inte bara min bloggtorka enbart på att jag halvt glömmer bort bloggen, utan även på att Theo har blivit vaccinerad och lämpligt nog tappat två skor. Sen den andre pållen, Fabbe har också chillat lite. Det blev ett litet sår, trasig hage, förkyld madde och en tripp upp till Strömsund som satte stopp för förra veckans ridning. Däremot fick han en skrittur ute i skogen idag. Så hans vecka har börjat bra ;) 
 
Tid, tid tid, är något jag verkligen får över när det för tillfället bara är en häst som rids. Självklart istället för att åka hem, tvätta och laga mat, fick jag stanna kvar i stallet eftersom jag hade kvällsfodringen. Men det blev ingen dötid där inte. Jag lurade med mig Frida till Häst e Bäst. Hon och jag gick runt butiken och kikade på allt fint vi ville ha. Dessutom hade de väldigt mycket på rea - Me like. Men inte kunde vi handla något, ingen av oss hade med några pengar. Jag lyckades hitta 20 kr i fickan, så Theo fick en påse hästgodis. Däremot funderar jag på att eventuellt åka dit i morgon. Jag måste handla en ny stalljacka eftersom dragkedjan har gått sönder  på alla mina 3 st stalljackor... 
 
 
" Ge mig godis NUUUUUUUUUUUU" 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0