vill ha, måste ha, ska ha.

 
 
Alltså, råkade av en slump hitta den här fina kavajen. Dumt tycker min plånbok, för den kostar ett par tusen mer än vad jag hade tänkt lägga ut på en ny kavaj. Ni som är i min ålder och äldre kanske kommer ihåg att det fanns en serie i tidningen Kamratposten som hette Spara och Slösa. Den handlade om två syskon. En sparade alla sina pengar och den andre slösade bort sina pengar. Jag får helt enkelt vara fröken Spara ett tag, tills jag har fått ihop dessa 4500 kr så jag kan köpa denna ljuvliga kavaj. Fast nu råkade jag komma på att om jag köper en ny kavaj så måste jag köpa mig en ny hjälm, en blå. Det går ju inte att tävla i en blå kavaj med svart hjälm. Så nu gäller det att hitta en passande hjälm. Jag vet att John Whithaker har designat fram en blå som är jätte fin. Den kanske passar till.. hm.. 
 
 
 


Kommentarer
elin rödén

MEEEN JAAAAA, dör lite varje gång jag ser den där!! Jag är såld på den bruna, ska vi elleeer? :D

Svar: Klart vi ska!! :D
Madelen Toresson

2014-02-22 @ 22:55:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0