Snabbt och kortfattat

 
Och så har ännu en vecka rusat iväg. Tänk vad tiden går fort. Otroligt. Jag tänkte att jag skulle sammanfatta veckan lite snabbt och kortfattat. Så ni har en liten inblick i vad som hände. 
 
Theo hade som sagt ett par tappskor och var vaccinerad, så därför fick han en liten mini-vila. Idag tog den lilla mini-vilan slut, och han fick äntligen bli motionerad. Han höll sig faktiskt väldigt bra på marken, trots att han helst av allt ville sprätta iväg och ha benen uppe i luften. Eftersom Theo vilade förra veckan hann jag med travhästarna mer än vanligt. Det är en som är under inridning och en annan som rids och tränas som vanligt. Jag har insett att det är galet kul att vara ute och travträna. Travhästar liksom svävar fram i fullfart! Fart och fläkt är något som jag gillar och alltid har gjort, så jag förstår inte varför jag inte har insett tjusningen med travhästar förrens nu. Det är kul eftersom Mamii också har en "egen" (blink blink ;)) travhäst. Så vi funderar starkt på att ta det till nästa nivå - börja köra dom!! Det kommer sluta med att jag och Martina tror att vi är några proffstränare inom travsporten.. Hehe ...  
 
 
Jag lovade ett snabbt och kortfattat inlägg, och mer än så här blir det tyvärr inte idag. Isa står nämligen och kollar på mig med sina söta rådjursögon. Det är dags att gå ut och promenera. 
 
 
 
 
Jag hittade en väldigt passande bild till inlägget  ;) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0